Szeretettel köszöntelek a Banki panaszok közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Banki panaszok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Banki panaszok közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Banki panaszok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Banki panaszok közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Banki panaszok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Banki panaszok közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Banki panaszok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát [Törölt felhasználó] indította 14 éve
Esetemben a következő történt:
Áruhitel kapcsolásaként rám erőltettek egy Auchan hitelkártyát, amit sajnos elloptak és felvették róla az egész hitelkeretemet. Egyrészt felháborító, hogy nincs beállítva alapból egy pénzfelvételi limit és megengedik, hogy valaki egyszerre felvegye az egészet, másrészt amikor a kártyaszerződést kötöttem, az ügyintéző semmilyen felvilágosítást nem adott a kártyáról. Még azt sem tudtam, hogy ezzel pénzt lehet felvenni. Arról sem mondott semmit, hogy állíttassam be a limitet biztonsági okokból. Hiszen azt azért találták ki. Sajnos nem kevés kár ért, és mivel azóta sem ismertem el a tartozást, ezért ez csak nő (THM 34%). Kérdésem, hogy történt-e valakivel hasonló eset vagy másnak is vannak rossz tapasztalatai az Oney Magyarország Zrt-vel? És ha igen, akkor szeretne-e fellépni ellenük?
Hozzászólások eddig: 0
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás